2011. november 19., szombat

Kekszes süti

Ezt a sütés nélkül készíthető kekszes finomságot a lányomtól tanultam, bár én apróbb módosításokkal készítettem el az általa megadott receptet.

Hozzávalók: 40 dkg háztartási keksz, 2 dl tej, 25 dkg margarin, 25 dkg porcukor, 5 dkg kakaó, 2-3 kanál vadszeder lekvár (vagy valami más különleges lekvár, ami otthon van)

Elkészítés:
A kekszet összetörtem, majd vízgőz felett habosra kevertem margarint a porcukorral.
Az olvadt margarinos cukorhoz még hozzáadtam a kakaóport és végül a tejet is hozzáöntöttem.
Az egész masszát ráborítottam az összetört kekszre, és összekeverve hagytam állni kb 20-30 percig, majd hozzáadtam a 2-3 kanál lekvárt, amivel szintén összekevertem és még továbbra is a tálban hagytam kb. negyedóráig.
A kihűlt masszát fóliával kibélelt őzgerinc formába formáztam és hűtőbe raktam.

Tálaláskor kókuszreszelékre borítottam, és a tetejét-oldalát is beszórtam vele.


Nagyon fincsi! Ajánlom próbáljátok ki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése