2013. augusztus 27., kedd

James Wong ajánlja lábgomba ellen


Milyen jó, hogy ráleltem James Wong bemutatóira, úgy gondolom, több receptjét is érdemes kipróbálni.

Most leghamarabb a lábgomba elleni receptjét készítem el, mivel még beszerezhető az összes alapanyag, a levendula virág az, amit már talán nehezebb, hisz lassan mind elvirágzik...

Tehát a hozzávalók:

2 fej fokhagyma - összetörve allicin szabadul fel, ami antibakteriális és gombaölő hatású
20 szál levendula virág
egy marék zsályalevél
ecet

A fokhagymát megpucoltam, majd fokhagymanyomóval összepréseltem, beletettem egy üvegbe, amiben tárolni is fogom, majd felöntöttem bőven ecettel (kétszer annyival, mint a fokhagyma), majd beletettem a levendula virágokat is, azután pedig a zsályaleveleket szórtam bele, amin előzőleg a nyújtófát jól meggörgettem, (jó lehet egy szörpös üveg is, vagy ha van mozsár, akkor abban kicsit megzúzni).
Ezt az egészet jól átforgattam és felöntöttem ecettel teljesen az üveget, ismét összekevertem és eltettem a hűtőbe.

 
2-4 hét múlva lehet használni, úgy hogy a forró lábfürdőhöz 3-5 evőkanállal adunk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése