2012. július 11., szerda

Citromos álom

Ebben a hőségben ideális desszert, nem kell sütni, rövid idő alatt elkészíthető, és a citrom friss, savanykás íze igazi felüdülés!

A Citromos álom nálam így készült:

Hozzávalók:

1/2 liter Meggle cukrászhab
50 dkg light mascarpone krém
12 evőkanál cukor
2 egész citrom
2 csomag babapiskóta (2x 20 dkg)

Elkészítés:

A mascarpone krémet összekevertem a cukorral, a citromok héját belereszeltem, majd a levét is belecsavartam, és jól kikevertem. Ezután a habot keverőgéppel keményre vertem, és lassan adagolva, összekevertem a citromos mascarponeval.



Egy doboz (lehet tortaforma, jénai, tepsi...stb..) alját kiraktam babapiskótával, rákentem a fele krémet, majd ismét egy sor piskóta következett és a tetejére a maradék citromos krém került.
A krémet villával kicsit "megdekoráltam" néhány húzás keresztbe-hosszába..
Érdemes legalább egy éjszakára hűtőbe tenni, hogy a piskóta megpuhuljon.



Tálaláskor a tetejét lime karikával lehet díszíteni:


 Isteni finom, próbáljátok ki! Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése